Tisztelettel köszöntelek. Elismerésem a kitartó fel újító munkához és az elkészült motorhoz. Sok örömet kívánok hozzá.
Én a napokba vásárolok egy segítségért kiáltó Danuviát. Remélem nekem is sikerül. Ugyan úgy ahogy Te is szeretném le írni a folyamatokat. Üdv Petyobá. Ercsi motoros Club.
Vendégkönyv
———
Gratulálok! Azt szeretném megkérdezni, hol lehet a kerekekhez a küllőt beszerezni??
———
Laikus szemmel is nagyon szép lett a motorod.
Én is belefogtam egy Danuvia felujításba.Csak gratulálni tudok.
———
nagyot nőttél a szememben te tróger állat :) egy motoros minden egyes erényével felvérteződtél!
———
Végre valahára. Már csak ez az egy erényem hiányzott a személyiségemből, szóval most már tökéletes vagyok, azt hiszem.
———
RESPECT
felüdítő olvasmány volt, csak gratulálni tudok a kitartáshoz :)
Én nemrég vettem egy 1966-os Danuviát, mert Édesapám rengetegszer elmondta hányszor lopták el az "Öregtől" ( Apai Nagyapa) és hogyan indították be 2 db benyálazott gyufaszállal....
Így hát most közös projektként bütykölünk, cél az ot-s rendszám.
még 1x gratula
Roland
rolandnagy79@gmail.com
———
Gratulálok, szép munka, elég szép lett a végeredmény! Remélem a bürokráciával is sikerül megküzdeni!
Én most fogtam bele hasonló projektbe. A profi felújítók eretnekséggel vádolnak az ötletem miatt, hogy festékspray-t akarok használni. De megnyugodtam, hogy nem kell elszégyellnem magam, és nem kell megsemmisülnöm :-P
Kérdésem, hogy Te hány réteggel fújtad?
———
Szia! Hogy hány réteggel? Huhhh, nem tudom. Nagyon sok festéket ráfújtam, és persze rétegesen. A mennyiség ott van a leírásban, szerintem horror. Ha összeadjuk, hogy hány ml festék és lakk ment rá összesen, akkor kijön, hogy kb. egy nagy vödörnyi festék van rajta. A festékspray használattal kapcsolatban adnék egy vagy két tanácsot, ha megengeded. Nem okoskodás, hanem segítségképpen. Az első dolog az, hogy a szórógitt csiszolásánál nem szabad lustának lenni. Én egy kicsit az voltam, és nem csiszoltam el polírsimára, és az igazat megvallva meg is látszik a festésen. Ha most újracsinálhatnám, akkor még 800-as papírral is gondosan végigcsiszolnám a gittréteget. Én ezt nem tettem meg, kicsit lusta voltam ahhoz a plusz pár óra kézi csiszoláshoz. Ha jól emlékszem, 400-as volt a legfinomabb papír, amivel csiszolgattam, és talán még azzal sem teljesen alaposan, mert azzal áltattam magam, hogy majd a festékréteg meg a lakk ellensúlyozza azt, hogy nem tükörsima a gittelt felület. Hát nem ellensúlyozta. Az eredmény az lett, hogy literszámra kellett fújnom rá a festéket, és az elején annyira itta és nem fedte be, hogy már azon gondolkoztam, hogy félbehagyom úgy felhősen, összerakom a motort, és annyi. De aztán csak megvettem még azt a mennyiségű festéket, ami már elég volt ahhoz, hogy kiadja az eredeti színét. Aztán még egy pár lakkréteg is ment rá, hát van rajta anyag, annyi szent. Ebből az összegből, amit én a festésére költöttem, már simán lefesti egy profi fényező is. És akkor még azt hozzátenném, hogy ha spray-t használsz, semmi szín alatt nem lesz olyan minőségű, mint egy profi fényezés. Sokkal kényesebb lesz a festés. Amikor a csavarokat meghúzod a motoron, már az első meghúzásnál pattogzik is le a festék közvetlen a csavarok tövében. Ha szerelésnél ráejtesz véletlenül egy kulcsot vagy valami nagyobb csavart/anyát, egyből ott a nyoma. Szóval ha őszinte akarok lenni, tényleg nem az igazi. Óvatosan kell vele bánni nagyon. Apám egyenesen azt mondta, hogy talán inkább vigyázzak, nehogy megázzak a motorral, mert lemossa az első eső a festéket róla. Persze ez egy erős túlzás, vagy inkább poén szintű megjegyzés volt, de ami igaz, az igaz.
———
Üdv. Ha nem baj felraktam a történeted Danuvia125.hu kezdőlapjára..... :)
Üdv. Zoli
———
Ó, ez meglepett. De persze nem baj, valahol jól is esik, ha érdemesnek tartod a sztorimat megosztani másokkal.Köszi.A Danuvia125.hu-t szoktam látogatni.Üdv, Bálint